خرداد 23 1400 16:32
فهرست
پیوندها







جلسه شورای ثبت احوال شهرستان سمیرم

صورت جلسه شوراي ثبت احوال  مورخ  8/5/1396

 

شماره دعوتنامه    871/116/13                        مورخ  2/5/1396                           زمان جلسه  ساعت 10 صبح

تعدا دستور كار : 2                                  اعضاي اصلي و يا جانشين  :    10 نفر

 

تعداد مصوبات : 4                                 مكان جلسه : اداره ثبت احوال سمیرم

دستور كار جلسه :

الف -  بررسي مصوبات صورتجلسه قبل

 

ب- ارائه راهكار در خصوص تعامل بیشتر اعضا ء با اداره ثبت احوال 

 آقاي عسگریان معاون فرماندار و رئيس شورا ي ثبت احوال

ضمن عرض خيرمقدم به اعضا ي شورا در راستاي جایگاه حاکمیتی سازمان ثبت احوال در ایجاد وتولید و نشر اطلاعات آمارجمعیتی واستفاده از پایگاه جمعیتی کشور درراستی آزمائی احراز هویت ایرانیان چه در داخل و چه در خارج ازکشور و بکارگیری این اطلاعات در طرح هایی که توسط دولتها وحاکمیت درراستای وظایف خود انجام می دهند تاکید نموده وادامه اظهار داشتند خمیرمایه وبستر اطلاعات صحیح و بروز در آن سامانه ثبت به موقع ودرمهلت قانونی وقایع حیاتی است که فلسفه تشکیل شورای ثبت پوشش وقایع حیاتی درجهت استفاده از تمام امکانات موجود وهمکاری بین بخشی نهادها وارگانهای دولت درجهت اعلام وقایع به اداره ثبت احوال درجهت ثبت بموقع وقایع می باشد 

آقاي رضائي : دبير جلسه ورئیس اداره ثبت احوال   ضمن عرض خير مقدم به اعضاي شوراي ثبت احوال ضمن تاکید بر بیانات آقای عسگریان اعلام داشتند که هدف از تشکیل این جلسات رفع مشکلات مربوط به همکاری اعضای شورا با اداره ثبت احوال می باشد ودرصورتی که درشیوه ونحوه همکاری اعضاء مشکلی وجود دارد در این جلسات می باید به آن پرداخته وبه راهکاری برسیم که دیگر مشکلی درجهت ثبت بموقع وقایع نداشته باشیم در ادامه آقای رضائی  ساماندهی وضعیت وفات درشهر سمیرم توسط شهرداری راخواستار شده و تاکید داشتند علی رغم مصوبات متعدد شورا در این خصوص هنوز اقدامی قاطع و جدی از طرف شهرداری انجام نشده وباتوجه به اینکه در حال حاضر هنوز در مرکز شهرستان همه آمار وفات به اداره ثبت احوال اعلام نمیگردد جا دارد که شهرداری سمیرم این موضوع را دراولویت کارخود قرار داده ودرجهت برطرف نمودن این مشکل تلاش نماید .

مصوبات جلسه :

1-    مقرر شد به استناد به بند 2 مصوبه قبلی شورا  پس از تشکیل شورای اسلامی جدید شهرسمیرم و تعیین شهردار جدید جلسه ای با محوریت فرمانداری و با حضور رئیس اداره ثبت احوال در خصوص یکسان سازی قبرستان های موجود شهر وایجاد مدیریتی واحد تدفین شهر در فرمانداری برگزار گردد ( هماهنگ کننده جلسه شهرداری سمیرم)

2-   مقرر شد شبکه بهداشت ودرمان شهرستان در خصوص توجیه بهورزان درجهت همکاری با اداره ثبت احوال در ارسال آمار وفات و ولادت روستای محل خدمت اقدام وهمچنین آمار وقایع ولادت و فات روستائیان را بصورت هفتگی توسط کارشناس آمار آن شبکه به اداره ثبت احوال شهرستان اعلام نماید

3-   مقرر شد با توجه به اینکه سیستم اعلام وفات بصورت پیامک از طرف اداره ثبت احوال به دهیاران بصورت هفتگی انجام می گیرد دهیاران روستاها در صورتی که واقعه وفات را به اداره ثبت احوال اعلام ننموده اند بدلیل اینکه ثبت واقعه وفات ازمهلت مقرر قانونی خارج نشود دهیاران سریعا مشخصات متوفی را بصورت پیامک با اعلام شماره نامه ارسال و دراسرع وقت نسبت به تحویل نامه مربوطه به اداره ثبت احوال شهرستان اقدام نمایند .

4-   مقرر شدبه استناد به بند 6 مصوبه قبلی شورا و به استناد ماده 26 قانون ثبت احوال نيروي انظامي و پاسگاه هاي شهرستان سميرم به محض اطلاع از وقوع فوت مشخصات متوفيان را طي نامه اي  به شماره فكس 53665039اداره ثبت احوال سميرم ارسال و اطلاع نمايند

اعضای شورای ثبت پوشش وقایع حیاتی شهرستان سمیرم

1-     رئیس شورا و فرماندار محترم شهرستان   

 

2-     دبیر شورا و رئیس اداره ثبت احوال شهرستان

 

3-    فرماندهی محترم انتظامی شهرستان

 

4-    مدیر محترم شبکه بهداشت ودرمان شهرستان

 

5-    رئیس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان

 

6-    مدیر محترم جهاد کشاورزی شهرستان

 

7-    شهردار محترم شهر سمیرم

 

8-    شهردار محترم شهر ونک

 

9-    شهردار محترم شهرحنا

 

10-  شهردار محترم شهر کمه

 

 

نظرات
پیغامی ارسال نشده است.
ارسال نظر
برای ارسال پیغام لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.
امتیازات
امتیاز دادن فقط برای اعضاست.

برای امتیاز دادن یا ثبت نام کنید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

امتیازی داده نشده است.
ورود
نام کاربری

گذرواژه



گذرواژه خود را فراموش کرده ام
اوقات شرعی
امور حقوقی و سجلی
سرویس پست الکترونیکی